4FTSpro (9)

  • 9 –

Α…

ΕΝΑ: Ο χρόνος μας τελειώνει…
ΔΥΟ: Όμως, το πρόγραμμα μπορεί να συνεχιστεί και χωρίς εμάς, σωστά;
ΤΡΙΑ: Ας γίνει η παρουσίαση του σχεδίου.
ΤΕΣΣΕΡΑ: «Έχω την τιμή», που λένε και οι άνθρωποι, να το παρουσιάσω «εγώ», όπως επίσης λένε.
Κεντρική ιδέα: οι άνθρωποι είναι ένα είδος που αξίζει να προωθηθεί, αλλά ο πολιτισμός που έχει να επιδείξει είναι μόνο πρόοδος στην τεχνολογία. Από ηθικής πλευράς δεν υπάρχει σημαντική πρόοδος εδώ και χιλιάδες χρόνια, χρονολογική κλίμακα σημαντική για την εμφάνιση του πολιτισμού, όχι όμως και του είδους.
Αιτία γι αυτό πρέπει να είναι ο λαθεμένος τρόπος με τον οποίο αναλαμβάνουν την εξουσία λάθος άτομα. Αυτό οφείλεται στην διαστρεβλωμένη αντιγραφή του όρου «Δημοκρατία», που επινοήθηκε χιλιάδες χρόνια πριν.
Στόχος, τότε, ήταν ο ένας να πείσει τον άλλον, με λογικά επιχειρήματα.
Δυστυχώς, ο λόγος με συλλογισμό και λογική, μεταλλάχθηκε, με το πέρασμα των αιώνων, σε ρήσεις εντυπωσιασμού, που αφορούσαν κυρίως σεξουαλικά ενδιαφέροντα των εμπλεκομένων ή ακόμα και των συγγενών τους.
Το μέσο συναλλαγής που επικράτησε, το χρήμα, στην αρχή φαινόταν δίκαιη μοιρασιά του μόχθου.
Καθώς όμως οι αιώνες περνούσαν, ο μόχθος αντικαταστάθηκε από την ενέργεια. Αυτό είχε και τα θετικά του. Σταμάτησαν οι πλούσιοι, αυτοί που είχαν το περισσότερο χρήμα, δηλαδή, να έχουν άμεση ανάγκη από τον σωματικό κόπο των σκλάβων, μιας και εφευρέθηκαν οι μηχανές. Σταμάτησαν λοιπόν να υπάρχουν σκλάβοι, όπως και το δουλεμπόριο γι αυτό το σκοπό.
Τότε, εμφανίστηκαν οι οικονομικές επιστήμες.
Προσπάθησαν να διαχειριστούν το χρήμα με τον καλύτερο τρόπο.
Όμως, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος διαχείρισης;
Γεμάτη η τσέπη του κράτους ή γεμάτη η τσέπη του πολίτη;
Έτσι, αναπτύχθηκαν τα δύο σημαντικότερα κινήματα, ο φιλελευθερισμός και ο κομουνισμός. Δεν είναι τυχαίο το ότι πρωτοπαρουσιάστηκαν αμέσως μετά την εμφάνιση των μηχανών. Φυσικά (σημειώστε τη λέξη) η ανθρώπινη «φύση» φρόντισε να τα αχρηστεύσει, με ελάχιστη χρονική διαφορά.
Ο κομμουνισμός υπεράσπιζε την ισότητα, υποτίθεται. Όμως, μετά την κατάρρευσή του, εμφανίστηκαν πλούσιοι και φτωχοί.
Ο φιλελευθερισμός έψαχνε για ταλέντα και ευκαιρίες. Όμως, τις θέσεις δεν τις έπαιρναν οι ικανοί, αλλά οι γνωστοί.
Αποτέλεσμα: παντού αδιέξοδο.

 

Θυμίζω: ένα παιδί να πεινά (οπουδήποτε και οποτεδήποτε) είναι η απόδειξη του ότι ο πολιτισμός έχει αποτύχει.
Η πρότασή μου είναι το να καταλάβουν οι άνθρωποι ότι το σύστημά τους είναι σάπιο. Αυτό θα γίνει αν γελοιοποιηθεί από ανθρώπους καθημερινούς.
Σας παρουσιάζω, λοιπόν, τους τέσσερεις «ήρωές» μου…

 

Β…

Εκείνος, προσπάθησε να κρύψει τα σπλαχνικά του λίπη που οφθαλμοφανώς ξεχείλιζαν. Βρακώθηκε με τη βοήθεια ενός στενού (χε) τζιν που βρέθηκε μισοκρεμασμένο στο πόμολο της πόρτας της κουζίνας.
Εκείνη, έριξε μια τυφλή ματιά στο σκοτάδι. Όσο την άφηναν να δει το λίπος της κοιλιάς της και τα ψίχουλα που χόρευαν πάνω σε αυτήν. Για μια στιγμή, σκέφτηκε, πόσο δεμένο ήταν το κοκκινοκίτρινο χρώμα από το κέτσαπ και τη μουστάρδα  πάνω στο πεθαμένο λαχταριστό λουκάνικο. Προσπάθησε να κρύψει τα πάχη της με την ποδιά του φαστφουντάδικου στο οποίο δούλευε μέχρι πριν δυο ώρες. Την είχε αρπάξει χωρίς να το καταλάβει, της χρωστούσαν όμως, διάολε.

 

Εκείνος, προσπάθησε να φανεί ζωηρός. Αυτό συνεπάγεται από ζωηρά μάτια που παίζουν και χορεύουν τρελά. Ένα κιλό ρακί δεν τον βοηθούσαν ούτε καν να εστιάσει, αν και προηγήθηκε ύπνος μη υπολογίσιμων ωρών (ήταν και μαθηματικός). Έριξε όσο πιο πολύ κρύο νερό μπορούσε στο πρόσωπό του. Το ότι το δωμάτιο δεν γύριζε πια του φάνηκε ενθαρρυντικό.
Εκείνη, προσπάθησε να φανεί τσαχπίνα. Αυτό συνεπάγεται από ζωηρά μάτια που παίζουν και χορεύουν τρελά. Ο χορός μουστάρδας και κέτσαπ καυτερής, σε συνδυασμό με τις τύψεις που άναβαν από το ινδιάνικο αίμα της, δεν βοηθούσαν, είχαν αποσυντονίσει το μυαλό της. Έριξε όσο πιο πολύ κρύο νερό μπορούσε στο πρόσωπό της. Το ότι το πνεύματα προγόνων δεν κλωθογύριζαν της φάνηκε ενθαρρυντικό.

 

Εκείνος, συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να έχει μια γκόμενα. Αυτό θα έδινε κοινωνική αποδοχή. Όμως, με τα πάθη που είχε, που έκαναν τα όποια ελαττώματα οφθαλμοφανή, σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση, δεν είχε ελπίδες. Ούτε τον εαυτό του δεν μπορούσε να θρέψει καν.

Εκείνη, συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να έχει ένα αγόρι. Αυτό θα έδινε κοινωνική αποδοχή. Όμως, με τα πάθη που είχε, που έκαναν τα όποια ελαττώματα οφθαλμοφανή, σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση, δεν είχε ελπίδες. Ούτε τον εαυτό της δεν μπορούσε να θρέψει καν.

 

Εκείνος πληκτρολόγησε:
Γαμώτο, είμαι χοντρός αλλά με ενδιαφέρει ένα ταίρι και ένας καλύτερος κόσμος. Θα ένιωθα πολύ σπουδαίος αν έβαζα ένα λιθαράκι γι αυτό.

Εκείνη πληκτρολόγησε:
Γαμώτο, είμαι χοντρή αλλά με ενδιαφέρει ένα ταίρι και ένας καλύτερος κόσμος. Θα ένιωθα πολύ σπουδαία αν έβαζα ένα λιθαράκι γι αυτό.

 

Το ΤΕΣΣΕΡΑ έστειλε και στους δυο: θέλω να δω τα μάτια σου…

 

Εκείνος, έστειλε αμέσως φωτογραφία, με τα μάτια του μόνο.
Εκείνη έστειλε αμέσως φωτογραφία, με τα μάτια της μόνο.
Κανέναν δεν συνέφερε να δώσει λεπτομέρειες για το υπόλοιπο του κορμιού του.
Εκείνος, ακόμα κι αν είχε λάβει ολόσωμη φωτογραφία, θα σκάλωνε στα μάτια. Πώς λέγεται κάτι για το οποίο είσαι σίγουρος αλλά δεν μπορείς να το εξηγήσεις στους άλλους; Ναι, η ινδιάνα ήταν ο έρωτας της ζωής του. Έκρυψε τη ρακή στο ντουλάπι…
Εκείνη, ακόμα κι αν είχε λάβει τον Ζαχαρία Ζαχαριά σε ολόσωμη φωτογραφία, θα σκάλωνε στα μάτια. Ναι, κάλυπταν κάθε θηλυκό. Δίψα για περιπέτεια, έτσι μετάφρασε το βλέμμα του. Ήταν ο έρωτας της ζωής της. Έκρυψε το χοτ-ντογκ στο ψυγείο…

 

Γ…

ΤΕΣΣΕΡΑ: Η έλξη ανάμεσα σε αρσενικό και θηλυκό έχει περίεργους «νόμους». Συνδυάζεται με την ηλικία, την σωματική ρώμη και την ισχύ, δεν παύει όμως να είναι συναίσθημα απόλυτα εγωιστικό. Το αποτέλεσμα του πειράματος είναι σχεδόν δεδομένο…

Μια άλλη, σοβαρή παράμετρος, είναι ο εθισμός… ακόμα και στις συνήθειες της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μπορεί να παραπονιούνται για τη μονοτονία της καθημερινότητάς τους και να σπαταλούν τον ελεύθερο χρόνο τους βλέποντας στην τηλεόραση σειρές με επαναλαμβανόμενα μονότονο σενάριο ή με τη φαντασίωση ότι έχουν την «κυριότητα» του κορμιού του «ήρωα» ή της «ηρωίδας», ότι γίνονται ήρωες κι αυτοί, όμως, δεν σπαταλούν ούτε ένα δευτερόλεπτο από αυτό το ανέξοδο, αναγκαστικό, δουλοπρεπές και σπάταλο «καναπέδιασμα».
Έχουν αναγκαστεί να πείσουν τον εαυτό τους να παραιτηθεί από το κυνήγι της περιπέτειας, της Τύχης και της Δόξας.
Εκεί στηρίζεται και το σχέδιο. Όλοι οι άνθρωποι, μα όλοι, είχαν σαν νέοι έναν σκοπό: να αλλάξουν τον κόσμο, να «απαυτώσουν» το κατεστημένο, το «σύστημα».
LFTS το έλεγαν. Προφανώς η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε μια νέα ψυχή και σε ένα μελλοθάνατο άμεσα κορμί είναι αυτή. Οι πρώτοι εννοούν στον εαυτό τους ότι μπορούν να το καταφέρουν, με βάση τη δική τους ηθική. Οι τελευταίοι έχουν αποδεχτεί τη μοίρα τους και απλά περνάνε καλά το υπόλοιπο της ζωής τους, όσο αυτό είναι δυνατό στα προκαθορισμένα πλαίσια.
Αναφέρομαι στις ανεπτυγμένες χώρες, πρώτα. Η έρευνα που έκανα έδειξε ότι δύο ενήλικες, που δεν έχουν ακόμα πλήρως αποδεχτεί την παραίτησή τους, ταιριάζουν να νιώσουν αμοιβαία το ανθρώπινο συναίσθημα «έρωτας» και να πάρουν ιδέες και δύναμη μέσα από αυτό. Οι οποιεσδήποτε σαρκικές προκλήσεις, μέσω της αρμονίας και της αισθητικής του σώματος, αποκλείστηκαν.
ΔΥΟ: Με λίγα λόγια;
ΕΝΑ: Με λίγα λόγια, δυο άνθρωποι, χαρακτηρισμένοι από το κοινωνικό σύνολο σαν «όχι όμορφοι», προγραμματίστηκαν από το ΤΕΣΣΕΡΑ να αλληλοερωτευθούν και να προσπαθήσουν να… FTS
ΤΡΙΑ: Τι γίνεται με τις χώρες που δεν έχουν μονότονη καθημερινότητα, που η επιβίωση είναι ο σκοπός της κάθε μέρας;
ΤΕΣΣΕΡΑ: Εκεί, είναι ακόμα νωπή η βία. Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ. Τελικά, κατέληξα σε ένα παιδί και έναν φιλόσοφο.
Το παιδί έχει νιώσει τη βία, του σκότωσε την πρώτη του Αγάπη (σημειώστε ότι ο όρος πρώτη Αγάπη έχει επικρατήσει στο είδος των ανθρώπων και έχει κατακυριεύσει την έννοια «πρώτος έρωτας»).
Ο φιλόσοφος, εκπληκτικής διανόησης, έχει ξεφύγει από τη βία των παιδικών του χρόνων. Δεν την ξέχασε όμως και προσπαθεί να μην τη νιώσουν οι άνθρωποι που θα γεννηθούν από εδώ και πέρα.
Το παιδί, είναι δέκτης μιας άγνωστης, ακόμα, για τους ανθρώπους, πηγής ενέργειας. Μένει στον φιλόσοφο να κάνει την «ανακάλυψη» και να αποδείξει στον εαυτό του ότι είναι αληθινός – γεωργός της Φιλοσοφίας και όχι ένας τεμπέλης που βρήκε αυτοπροσδιορισμό σε μια λέξη που τον βολεύει διότι βαριέται να εργαστεί. Οι πιθανότητες λένε ότι θα τα καταφέρει.
ΔΥΟ: Πολύ με τις πιθανότητες δεν παίζει το πράγμα;
ΤΡΙΑ: Κι εμείς δεν έχουμε πολλές μέρες «ύπαρξης» ακόμα…
ΕΝΑ: Πολλά επιρρήματα και αντωνυμίες χρησιμοποιήθηκαν σε αυτή την τελευταία συνεδρίαση. Άρα, ή «ενανθρωπιζόμαστε» ή νιώθουμε την αγωνία μερικών ανθρώπων…

 

ΤΕΣΣΕΡΑ: Δεν έχει σημασία να πετύχουμε εμείς. Σημασία έχει να πετύχουν εκείνοι.
Ο Ζαχαρίας και η Χίλλαρυ πρέπει να καταλάβουν ότι το ερωτικό πάθος που τους συνδέει υπάρχει πιθανότητα να ατονήσει μελλοντικά, αλλά πρέπει να το διαχειριστούν για τον καλό σκοπό.
Ο φιλόσοφος πρέπει να κάνει σωστή διαχείριση των δυνάμεων του παιδιού…
Το παιδί, ο Μούκουλ (κι εδώ θα κριθεί η αναγκαιότητα ύπαρξης των ανθρώπων) πρέπει να διαφεντεύσει σωστά και ηθικά τις δυνάμεις του με το μίσος που νοιώθει για την απώλεια της Αγάπης του…

 

Δ…
– Δεν με ενδιαφέρει το όνομα με το οποίο σε καλούν. Πώς σε ονόμασαν όταν γεννήθηκες;

  • Πληγωμένο δέντρο…

Ε…
Μέσα σε μια βδομάδα κιόλας, είχε μάθει να διαβάζει.
– Πρόσεχε τα μάτια σου, θα στραβωθείς με αυτά τα κόμιξ…
Το παιδί, ρουφούσε σελίδες και συναίσθημα…

Advertisements