4 FTS pro (20)

https://www.youtube.com/watch?v=WreXS5eLnSY

# Κάπου στην Ευρώπη…

Η Μάγια Θερβάντες δεν ήταν μια οποιαδήποτε τηλεπερσόνα…
Είχε ταξιδέψει μέχρι τη Μόσχα, στην λαοπληθέστερη συναυλία που είχε γνωρίσει ποτέ ο πλανήτης.
Είχε καλύψει το Παρίσι-Ντακάρ του 2.023.
Είχε πάρει συνέντευξη από τον Πρόεδρο.
Ποιον Πρόεδρο;
Τον μοναδικό.
Ήταν μια ζουμερή μεσογειακή ύπαρξη, άρα είχε σώσει χιλιάδες γάμους σε ακτίνα δύο χιλιάδων χιλιομέτρων. Αρκεί, κάποιες στιγμές, ο άντρας να έκλεινε τα μάτια και να την φανταζόταν.

Αλλά, στην τοπική κοινωνία, η Μάγια Θερβάντες ήταν ΤΟ σύμβολο για άλλους λόγους. Ήταν η εργαζόμενη γυναίκα που τσακώθηκε στο δρόμο με τον Βασιλιά, για μια αυθαίρετη οδηγική ατασθαλία του σωφέρ του, χωρίς να ξέρει με ποιον είχε να κάνει.

Και, φυσικά, ήταν η γυναίκα που ταξίδεψε μέχρι τη μακρινή και παγωμένη Γη του… Πυρός, για να πάρει ζωντανή συνέντευξη από τον πρώτο νικητή του σούπερ-ριάλιτυ “extra humans”.
Βέβαια, οι κακές και ζηλιάρες γλώσσες δεν άργησαν να διαδώσουν ότι ταξίδεψε μέχρι την άλλη άκρη του πλανήτη μόνο και μόνο για να γευτεί τα μούσκουλα του Κόναν ΙΙΙ (του πρώτου νικητή). Όχι, βέβαια, ότι κι εκείνος δεν γεύτηκε τα πληθωρικά κάλη της, δεν έφτασε στον Παράδεισο με τους χυμούς της.

Όμως…

Το τώρα είναι το παρόν. Ουπς, έγινε κιόλας παρελθόν. Όχι για όλους, η Μάγια ζούσε την κάθε στιγμή. Τώρα, ναι, τώρα, άρα παρόν, μακιγιαριζόταν. Ήταν δύσκολο για τον καθένα να καταλάβει τι σημαίνει το «τώρα» και το διπλό μακιγιάζ.
Τι εννοούμε;
1) Η Μάγια μακιγιάρεται για να δώσει μια νέα λάμψη στη φαντασία των θαυμαστών της
2) Η Μάγια μακιγιάρεται ανάλογα με το χτύπημα που θα δώσει στην εχθρική της βασιλική οικογένεια.
3) Η Μάγια μακιγιάρεται με έντονα χρώματα, ώστε να δώσει ένταση σε μια ανούσια είδηση, αχρείαστη να είναι (η είδηση).
Άλλωστε, το «Μάγια» χρησιμοποιήθηκε πολλές φορές από αντιπαθούντες για να καταδείξει το μηδαμινής προσφοράς ρεπορτάζ από εκείνην, ενώ το «Θερβάντες» χρησιμοποιήθηκε ισάκις από τους γνωστούς-άγνωστους αντιπαθούντες, για να καταδείξουν το φευγαλέον και τυχοδιοκτικόν του πράγματος (Σαν τον Δον Κιχώτη κι αυτή…)

Όμως, τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά σήμερα.
Ούτε με τον σωφέρ του Βασιλιά είχε θέμα (πφ…)
Ούτε με ξεπερασμένους-γεροδεμένους νικητές σόου που αφορούν μόνο συνταξιούχους και δωδεκάχρονα…
Σήμερα, πρόσταξε να χωρίσουν το πρόσωπό της στα δύο.
Γιατί…
Το μισό πρόσωπο, που ήταν μακιγιαρισμένο μαύρα, θα έδειχνε ποια ήταν η πραγματικότητα τόσον καιρό.
Το άλλο μισό πρόσωπο, μακιγιαρισμένο σε κόκκινο της φωτιάς, θα έδειχνε τη θέλησή της: ώρα για μάχη… ΤΗΝ μάχη.

Και, εντάξει, άνθρωπος ήταν, ματαιόδοξη ήταν.
Με το νέο μακιγιάζ θα έμενε στην Ιστορία…
… όπως και η πιο σημαντική είδηση που είχε εκφωνήσει ποτέ:
Κυρίες και κύριοι, ακούτε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων από τη Μάγδα Ντολόρεζ.
Δεν βλέπω κανένα μηχάνημα, σας λέω αυτά που μου υπαγορεύει η καρδιά μου.
Το ξέραμε, το ξέραμε εδώ και χρόνια, αλλά διστάζαμε να το ομολογήσουμε: μας κυβερνούν άνθρωποι που δεν έπρεπε… σε παγκόσμια κλίμακα.
Κάτι πρέπει να κάνουμε γι αυτό. Ναι, να τους ρίξουμε όλους.
Αλλά, προς Θεού, ΟΧΙ στη βία.
Ας εκλέξουμε τους ικανούς κι ας περιφρονήσουμε τους παλιούς.
Και, κυρίως, ας βελτιώσουμε αυτό το σύστημα που ονομάσαμε «Δημοκρατία» και δεν είναι παρά μια τραγική απομίμηση του καθεστώτος της αρχαίας Αθήνας.
Τότε, έπρεπε να πείσεις τον άλλον με επιχειρήματα. Η παρουσία του πλήθους δεν σε άφηνε να κάνεις τον μάγκα.
Σήμερα, ψηφίζουμε όποιον μπαίνει στο καθιστικό μας μέσω της τηλεόρασης. Δεν είναι όμως έτσι, δεν μπορεί να μας κυβερνά όποιος δείχνει κάτι από τη σάρκα του και όχι από το είναι του.

Έριξε μια κλεφτή ματιά στο μπούστο της, μην βρεθεί και άκυρη…
Στα κλάσματα του δευτερολέπτου που σήκωσε το βλέμμα στην κάμερα, έπρεπε να σκεφτεί κάτι ώστε να έχει η ματιά της αυτοπεποίθηση και να δείχνει απόλυτη κυριαρχία και σιγουριά.
«Δεν χρειάστηκε καν να αναφέρω την κόντρα μου με τον σωφέρ του Βασιλιά. Σκίζω»

Αυτό ήταν!
Κυρίες και κύριοι, σας διαβάζω τώρα την ανακοίνωση του Γ.Γ. του ΟΗΕ, με αφορμή τις ραγδαίες εξελίξεις…

 

# Αθήνα, Κυψέλη

Ο Δίκαιος Φράγκας συντόνιζε την επιχείρηση.
Ή έτσι νόμιζε, τουλάχιστον.
– Λοιπόν, θα μπουκάρουμε στο ισόγειο της Σκύρου 27. Οι καταδρομείς από αριστερά, οι της ομάδας Ζ από δεξιά. Ναι, άνθρωπέ μου, στο ισόγειο… Όχι… σε αυτό που βλέπουμε εμείς στο αριστερό μας χέρι… ναι, από κάτω είναι το μαγαζί ενός υδραυλικού και είναι κλειστό τώρα. Όχι όπως το βλέπει κάποιος από μέσα, το αριστερό όπως το βλέπουμε εμείς… Πού πας κυρά μου, δεν βλέπεις την κορδέλα;… Σοβαρά; Εδώ πρόκειται για μια μεγάλη και σοβαρή επιχείρηση κι εσύ μου λες ότι δε βρίσκεις πού αλλού να παρκάρεις; Σταμάτα να ουρλιάζεις και γύρνα πίσω… 156; Πιάσε μια χοντρή που προσπαθεί να τρέξει και ουρλιάζει «σκοτώνονται εκεί, φέρτε γρήγορα τα κανάλια»…

Νόμιζε, είπαμε…
Τον κατάλαβε από το στυλάκι που είχε καθώς ερχόταν προς το μέρος του.
Ο καθένας θα μπορούσε να τον πάρει χαμπάρι. Καπαρδίνα μέσα στη ζέστη και γυαλιά ηλίου όταν δεν το λες και φωτεινό το μέρος.
– Βαν Σετ, από την Europol, είπε με σπαστά ελληνικά.
– Δίκαιος Φράγκας, από την ΔΗΕ.
– Κύριε Τράγκα, αναλαμβάνω τον συντονισμό της επιχείρησης.
– Φράγκας.
– ΟΚ. Ακολουθείστε τις οδηγίες μου, κύριε Τράγκας.
Μόλις έφτασαν οι κάμερες, οι διμοιρίες όρμηξαν στο ισόγειο.
Με προφυλάξεις, βέβαια. Το βρήκαν άδειο.
– Να μην παρκάρεις εδώ, κυρά μου, μου είπε ο αναιδής. Αχ, δεν ξέρετε πόσα προβλήματα έχουμε σε αυτή τη γειτονιά… 18 λεπτά έψαχνα για πάρκινγκ… ορίστε, κανέναν δεν βρήκανε… να μου το θυμηθείτε, έρχεται ο Αρμαγεδών…
– Ξέρουμε ότι η Κυψέλη είναι η πιο πυκνοκατοικημένη περιοχή του κόσμου, μετά το χοτ ντογκ… κέντρο;… μετά το Χογκ-Κονγκ (είπε η επίσης ζουμερή παρουσιάστρια).
Ο Δίκαιος μπήκε στο διαμέρισμα, επιτέλους.
– Μίστερ Βράκας, γιου νόου γουάτ δις ιζ;
Ένα άδειο διαμπερές διαμέρισμα δύο δωματίων. Αυτό είδε. Άνετα έκανες τζόκινγκ από τη μια άκρη μέχρι την άλλη. Δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα μέσα. Τίποτα… κι από εδώ γύρισε ο κόσμος ανάποδα. Οι αναρτήσεις ΔΕΝ γίνονταν πια από εκεί, παρά τα όσα έδειχναν τα μηχανήματα παρακολούθησης.
– ΓΙΕΣ! ούρλιαξε.
– Μπεγκ γιορ πάρντον;
– Δις ιζ ρακί. Βγάλε τη γραβάτα σου από μέσα, θα τη μολύνεις.

 

# Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος

Ο Ζαχαρίας Ζαχαριάς παρακολουθούσε ασκαρδαμηκτί τις εξελίξεις, μέσω μιας μικρής τηλεόρασης σε ένα από τα γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων του αεροδρομίου. Ήταν πολύ αγχωμένος. Έβλεπε το σπιτάκι του, το οποίο φώλιαζε τον έρωτά του με τη μοναξιά του, να γίνεται φύλλο και φτερό.
Τον κυνηγούσαν. Νόμιζε πώς ο οποιοσδήποτε τον κοιτούσε ύποπτα και περίεργα.
Έστρεφε αλλού το τάχαμ αδιάφορο βλέμμα του, το αυτί του ωστόσο έμενε πάντα τεντωμένο στις ειδήσεις.
Δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει το κινητό του. Εκτός του ότι δεν είχε κάρτα, λόγω της μόνιμης αφραγκίας του, ήξερε ότι το παρακολουθούσαν και περίμεναν μια λάθος κίνηση. Άλλωστε, οι οδηγίες του ΤΕΣΣΕΡΑ ήταν ρητές: ΟΧΙ κινητό, θα έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σου.
Μόνο που δεν ήξερε το πώς… πώς κάποιοι άγνωστοι θα τον έβρισκαν.
Όμως, για μια στιγμή… αυτοί οι άγνωστοι είχαν φέρει τον κόσμο τα πάνω-κάτω. Εκείνος, απλά εκτελούσε.
Μήπως, τελικά, ήταν το θύμα; Μήπως τον χρησιμοποίησαν για τον σκοπό τους;… εκείνος θα πήγαινε φυλακή κι εκείνοι θα έπαιζαν το «παιχνίδι» τους, όπως τους άρεσε να το ονομάζουν.

«Ο ΓΓ του ΟΗΕ κάλεσε τα έθνη όλου του πλανήτη σε έκτακτη σύνοδο κορυφής. Είναι φανερό ότι οι περισσότερες ηγεσίες θα αλλάξουν, είπε. Όμως, δεν πρέπει αυτήν την κρίσιμη περίοδο να επικρατήσει ένταση και βία, πολύ περισσότερο ανάμεσα σε χώρες που έχουν διαφορές.»
– Τίποτα δεν θα γίνει τώρα. Άκου που σου λέω…
Ο Ζαχαρίας γύρισε να κοιτάξει. Ήταν ένας αχθοφόρος του αεροδρομίου, τόσο μεγάλος σε ηλικία που μάλλον η σύνταξη τον είχε ξεχάσει.
– … οι νέοι που θα πάρουν την καρέκλα δεν έχουν ιδέα για τα στρατά τους. Είναι η πιο σίγουρη περίοδος για όλους. Έεεετσι, να γυρίσει ο τροχός, να φοβηθούν κι οι Μεγάλοι. Γουστάρωωω !!!

Το κινητό του ηλικιωμένου έβγαλε μια στριγκλιά.
– Η κοκόνα μου είναι, πάλι. Ώχου, δεν την αντέχω άλλο. Θες ένα κινητό;
Τον κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.
– Χάρισμα είναι.
– Ευ… ευχα… ευχαριστώ.
«Άφιξη OBD airways από Νέα Υόρκη» ακούστηκε από τα μεγάφωνα.
Λες;
Ο γεράκος εξαφανίστηκε.

[συνεχίζεται]

Advertisements