«ατμίζω»: Το πρώτο βιβλίο για το άτμισμα στην Ελλάδα

Γιάννης Δομαζάκης:

«Παρά το γεγονός ότι διέκοψα και το άτμισμα, εξακολούθησα να έχω μια ανεξήγητη επιθυμία να ασχολούμαι με τον χώρο, να ενημερώνομαι για τις εξελίξεις και να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου γύρω από αυτό (γεγονός που εξηγεί και την παρουσία μου εδώ). Παράλληλα, δεδομένης της εμπειρίας που απέκτησα, θεώρησα χρέος μου να προσπαθήσω να μεταδώσω τις γνώσεις μου σε όποιον τις χρειαζόταν. Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι πιο επισταμένα με το ΗΤ, είχα δυσκολευτεί πολύ με τις διάφορες έννοιες και ορολογίες. Οι πληροφορίες που αφορούσαν είτε σε επιστημονικές έρευνες είτε στην ονοματολογία και στη λειτουργία των επιμέρους στοιχείων του ΗΤ ήταν διάσπαρτες, με αποτέλεσμα να χρειάζομαι αρκετό χρόνο και κόπο για να τις συλλέξω, να τις κατανοήσω και να τις φιλτράρω. Συνειδητοποιώντας ότι το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε άλλους, αποφάσισα να σχεδιάσω έναν «χάρτη» για το ΗΤ, ενημερωμένο με όλες τις τελευταίες εξελίξεις, έχοντας την ελπίδα ότι θα γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο σε όποιον αποφασίσει να εμβαθύνει σε αυτό.
Έτσι προέκυψε το πρώτο βιβλίο για το Ηλεκτρονικό Τσιγάρο στην Ελλάδα!»

Συνέντευξη με τον συγγραφέα την επόμενη εβδομάδα.
Γράψτε τις ερωτήσεις σας…

