VAN GOGH ALIVE: Περπατήστε ανάμεσα στους πίνακες του μεγάλου ζωγράφου

Η βιωματική έκθεση Van Gogh Alive – the experience με περισσότερους από 10.000.000 θεατές σ’ όλο τον κόσμο, έρχεται για 4 μήνες, από τις 7 Νοεμβρίου 2017 έως και τις 5 Μαρτίου 2018, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

3.000 πίνακες, σκίτσα αλλά και κινούμενες εικόνες προβάλλονται μέσω του συστήματος υψηλής τεχνολογίας SENSORY4™ σε τοίχους, κολώνες, οροφές, πάτωμα. Σε χώρο 1.500 m2, 40 και πλέον πολυκάναλοι προβολείς υψηλής ευκρίνειας με ήχο υψηλής πιστότητας επίσης, δημιουργούν μία τριασδιάστατη απεικόνιση στις πολλαπλές αυτές επιφάνειες. Οι ρέουσες εικόνες που γίνονται ένα σώμα με τους ψηφιακούς ήχους, γεμίζουν τον χώρο με πλούσιες προσλαμβάνουσες για όλες τις αισθήσεις, δημιουργώντας μία μαγευτική ατμόσφαιρα.

Πρόκειται για ένα νέο τρόπο προσέγγισης της εικαστικής δημιουργίας. Ένα εντυπωσιακό πολυθέαμα για μικρούς και μεγάλους. Μία αρμονική και δημιουργική επικοινωνία ανάμεσα στη σύγχρονη υψηλή τεχνολογία και τα νέα πολυμέσα με τους μεγάλους οικουμενικούς δημιουργούς. Μία εκπαιδευτική και παράλληλα διασκεδαστική διαδικασία με τη συμμετοχή του κοινού.

Τα διαχρονικά αριστουργήματα ζωντανεύουν και ο επισκέπτης γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι τους. Αποσυντίθενται και ανασυντίθενται, αποκαλύπτουν την εποχή που εμπνεύστηκαν, το πώς ολοκληρώθηκαν, από που προήλθαν τα ερεθίσματα της κατασκευής τους. Εμπλέκονται με τη ζωή και τα βιώματα του δημιουργού τους, μας συνοδεύουν μέσα από τις πολύχρωμες στοές της έκθεσης σ’ ένα ταξίδι στα μέρη που έζησε και καλλιτέχνισε, στο Άμστερνταμ, στην Προβηγκία, στο Παρίσι. Υπερβαίνοντας το χρόνο και το χώρο, με κύματα ήχων και μουσικών, φωτός και χρωμάτων που προσκρούονται πάνω μας και εισχωρώντας μέσα μας, μας επιτρέπουν να εισπράξουμε, να αντιληφθούμε, να κοινωνήσουμε τον εσωτερικό κόσμο του ίδιου του Βίνσεντ Βαν Γκογκ.

Σ’ αυτήν όμως ακριβώς τη διαδικασία, στην οποία ο θεατής αφού ενσωματωθεί κυριολεκτικά ως συστατικό της στοιχείο, παρεμβαίνει ακολούθως και ο ίδιος με την σειρά του σ’ αυτήν, μέσω των social media σε πραγματικό χρόνο και χώρο. Οι παρεμβάσεις του προβάλλονται μέσα στην ίδια την έκθεση στο Facebook & Twitter Wall, ενώ διαχέονται και σ’ όλους τους υπόλοιπους επισκέπτες, σε μία αναγωγή της συγκινησιακής εξατομικευμένης εμπειρίας σε συλλογική. Μέσω τις καθολικής επικοινωνίας με την τέχνη, που διασφαλίζει και την απόλυτη εις βάθος επικοινωνία του θεατή – επισκέπτη, με τα έργα αλλά και τον δημιουργό τους.

Πηγή

Advertisements